Liikmelisuse ja uuendamise poliitika

1. Tellimuse kohaletoimetamine

1.1 Digitaalne kohaletoimetamine

Eduka makse sooritamise järel aktiveeritakse teie digitaalne tellimuselitsents.

1.2 Ligipääsuaeg

Teie digitaalne tellimus annab juurdepääsu meie tarkvarale määratud ajavahemikuks.

2. Tellimuse aegumine ja uuendamine

2.1 Aegumise teavitus

Kui teie tellimus hakkab aeguma, teavitame teid sellest teie kontoga seotud e-posti aadressi kaudu.

2.2 Uuendamise protsess

Tarkvara kasutamise jätkamiseks saate oma tellimust uuendada. Uuendamise võimalused ja hinnad on toodud meie veebilehel.

3. Teenuse katkestus ja taasaktiveerimine

3.1 Teenuse katkestus

Kui teie tellimus aegub ja te ei uuenda seda, peatatakse ajutiselt juurdepääs tarkvarale.

3.2 Taasaktiveerimine

Tellimust saab igal ajal taasaktiveerida.

Taasaktiveerimine võimaldab teil taastada juurdepääsu tarkvarale ja jätkata selle tavapärast kasutamist.

4. Tellimuse tingimuste muutmine

4.1 Muudatustest teavitamine

Kõik muudatused tellimuse tingimustes, hinnastuses või uuendamisprotsessis edastatakse teile eelnevalt e-posti või veebilehe kaudu.

5. Kontaktandmed

Kui teil on küsimusi või muresid seoses meie digitaalse tellimuse kohaletoimetamise ja uuendamise poliitikaga, võtke ühendust aadressil support@tascu.ee.

6.Tingimustega nõustumine

Tellides meie teenuseid, nõustute järgima käesolevas poliitikas toodud tingimusi.